Opinie o oponach General Grabber AT3

General Grabber AT3

opony całoroczne

zachowanie na suchej nawierzchni

6.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

5.50

zachowanie na śniegu i lodzie

5.50

zachowanie na błocie pośniegowym

5.50

komfort

6.00

poziom hałasu

5.50

wygląd

5.50

opory toczenia

5.50

zużycie

5.50

Łączna ocena

5.61Ilość opinii: 2

skala ocen 1-6

Opis opony General Grabber AT3

Klasa opon

Opony klasy średniej to dobry stosunek ceny do jakości

Opony klasy średniej, zwane również „medium” są nowoczesne a producenci dbają o jakość i wysokie standardy oraz długą trwałość. Wykonane są z dobrych mieszanek gumowych. Gwarantują większe bezpieczeństwo jazdy w każdych warunkach. Opony klasy średniej cechują się dobrymi parametrami pod względem ekonomicznej jazdy i hałasu.

Wybierz opony dostosowane do swoich potrzeb i stylu jazdy!

Zadaj sobie pytania: Gdzie poruszasz się samochodem? Czy tylko w mieście, czy także w dalsze trasy? Jaki samochód posiadasz? O małej czy dużej mocy silnika? Jaki styl jazdy preferujesz - spokojny czy dynamiczny? Odpowiednio dobrane opony to gwarancja bezpieczeństwa.

Dla jakich samochodów opony klasy średniej?

Opony klasy średniej są odpowiednie dla kierowców, którzy oczekują zrównoważonych, średnich osiągów.  Sprawdzą się one w większości popularnych samochodach dostępnych na rynku. Są idealne zarówno do miasta, jak i na dalsze trasy.

Rodzaj bieżnika

Bieżnik symetryczny – ekonomiczne rozwiązanie

Bieżnik symetryczny dominuje wśród opon letnich. Ten rodzaj bieżnika jest najprostszym i jednocześnie najtańszym w produkcji. Ze względu na prostotę wykonania stosowany jest zwykle w tańszych zestawach. Ten bieżnik sprawdzi się w mniejszych samochodach miejskich, które poruszają się głównie po odśnieżonych ulicach.

 

Jak rozpoznajemy opony symetryczne?

 

Opona symetryczna składa się z dwóch takich samych części. Jak sama nazwa wskazuje układ bloków oraz rowków będzie tutaj symetryczny. Kierunek toczenia nie ma tutaj znaczenia. W każdej pozycji opona ma takie same parametry. Dzięki temu możemy przekładać oponę w dowolny sposób, zapewniając w ten sposób równomierne zużycie.

 

Zalety oraz wady bieżnika symetrycznego

 

Do dzisiaj nie stworzono technologii, która poprawiłaby wszystkie osiągi jednocześnie. Bieżnik symetryczny jest najmniej zaawansowany technologicznie. Głównymi zaletami są: korzystna cena, prosty montaż, niski opór toczenia oraz komfort akustyczny. Do zalet należy dodać również ekonomikę jazdy oraz wysoką wytrzymałość. Wspomnieć trzeba o niskich parametrach trakcyjnych, dlatego nadają się one do dynamicznej jazdy z dużymi prędkościami.

 

Informacje dodatkowe

                    

źródło: czarne napisy

Opinie szczegółowe o oponach General Grabber AT3

Łączna ocena użytkownika

5.22

użytkownik:

Krzysztof

rozmiar opony

265/60R18

pojazd

Jeep Grand Cherokee 2017r. SUV WH - 3.0 CRD (160 kW)

przejechany dystans

5000km

styl jazdy

spokojny

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

6.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

5.00

zachowanie na śniegu i lodzie

5.00

zachowanie na błocie pośniegowym

5.00

komfort

6.00

poziom hałasu

5.00

wygląd

5.00

opory toczenia

5.00

zużycie

5.00

Łączna ocena użytkownika

6.00

użytkownik:

Wiesław

rozmiar opony

225/60R17

pojazd

Land Rover Freelander 2004r. SUV LN - 2.0 Td4 (82 kW)

przejechany dystans

2000km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

6.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

6.00

zachowanie na śniegu i lodzie

6.00

zachowanie na błocie pośniegowym

6.00

komfort

6.00

poziom hałasu

6.00

wygląd

6.00

opory toczenia

6.00

zużycie

6.00

płatności elektroniczne
Kontakt

Infolinia

[email protected]

pn-pt: 8-17, sb: 9-14

801 002 213

52 561 11 01

Płatności
Płatności PayU
Raty BNP Paribas
Copyright © 2010-2023 Inmoto.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

801 002 213

52 561 11 01

tel. stacjonarne

tel. komórkowe

Infolinia