Opinie o oponach Tourador Winter Pro TSS1

Tourador Winter Pro TSS1

opony zimowe

zachowanie na suchej nawierzchni

2.67

zachowanie na mokrej nawierzchni

2.67

zachowanie na śniegu i lodzie

2.67

zachowanie na błocie pośniegowym

2.67

komfort

2.67

poziom hałasu

2.00

wygląd

2.00

opory toczenia

1.00

zużycie

2.67

Łączna ocena

2.33Ilość opinii: 3

skala ocen 1-6

Opis opony Tourador Winter Pro TSS1

Klasa opon

Opony klasy ekonomicznej – bogaty wybór w dobrej cenie

Opony klasy ekonomicznej, zwane też „budżetową” cechują się atrakcyjną ceną zakupu. Opona z niższej półki, to oparty na klasycznych i sprawdzonych rozwiązaniach produkt. Do produkcji opony ekonomicznej stosowane są tradycyjne mieszanki gumy.

Wybierz opony dostosowane do swoich potrzeb i stylu jazdy!

Zadaj sobie pytania: Gdzie poruszasz się samochodem? Tylko w mieście, czy również w dalsze trasy? Jaki auto posiadasz? O dużej czy małej mocy silnika? Jaki styl jazdy preferujesz? Spokojny czy dynamiczny? Odpowiednio dobrane opony to gwarancja bezpieczeństwa.

Dla jakich samochodów opony klasy ekonomicznej?

Wybierz opony klasy ekonomicznej jeśli posiadasz auto klasy miejskiej, preferujesz spokojną jazdę w warunkach miejskich, a przebiegi są małe lub umiarkowane. Jeśli uważasz, że Twoje potrzeby znajdują się gdzieś pomiędzy dwoma kategoriami (opony ekonomiczne lub klasy średniej), to kup opony klasy średniej, które stanowią kompromis pomiędzy tymi obiema grupami. Używanie „budżetówek” w sportowym aucie o dużej mocy nie jest dobrym pomysłem.

Rodzaj bieżnika

Bieżnik asymetryczny – bezpieczeństwo i dobre osiągi

Pierwsze opony osobowe asymetryczne pojawiły się w latach 90 tych XX wieku. Stosowane były wtedy w samochodach o wysokich osiągach. Dzisiaj występują również w segmencie opon klasy średniej. Do niedawna opony asymetryczne występowały wyłącznie jako opony letnie. Intensywne prace nad rozwojem opon sprawił, że obecnie występują one również w ofercie zimowej. Rożnica w rodzaju bieżnika to nie tylko efekt wizualny. Różne kształty bloków oraz ich rozmieszczenie pozwalają na dopasowanie do konkretnego typu auta. Odpowiednio dobrane opony to zwiększenie poziomu bezpieczeństwa i poprawienie osiągów.

Jak rozpoznać opony asymetryczne?

Opona asymetryczna składa się z dwóch różnych części. Zewnętrzna strona bieżnika zazwyczaj zbudowana jest z większych klocków bieżnika. Odpowiada ona za osiągi na suchej nawierzchni i stabilność. Natomiast wewnętrzna jego część ze względu na układ i ilość rowków odpowiada za przyczepność podczas hamowania na mokrej nawierzchni- szybko i skutecznie odprowadza wodę. Opony asymetryczne często posiadają masywny, centralny klocek zapewniający stabilność w czasie jazdy na prostej drodze. Taki model opony nie może być dowolnie montowany a tylko zgodnie z wytycznymi producenta. Po obu stronach opony umieszczone są napisy: INSIDE – opona powinna być skierowana tym oznaczeniem do wewnątrz i OUTSIDE – opona powinna być skierowana tym oznaczeniem na zewnątrz.

Zalety bieżnika asymetrycznego

Ogromną zaletą opon asymetrycznych jest połączenie osiągów, których uzyskanie byłoby niemożliwe w przypadku opon kierunkowych lub symetrycznych. Odpowiednio opracowany układ rzeźby bieżnika asymetrycznego wpływa na kształt odcisku opony na powierzchni kontaktu z podłożem. To właśnie ten element jest bardzo istotny jeśli chodzi o ryzyko powstawania zjawiska aquaplaningu. Dzięki temu umożliwiają pewniejsze i szybsze pokonywanie zakrętów. Opony asymetryczne potrafią dorównywać osiągami oponom kierunkowym na mokrej nawierzchni, przewyższając je jednocześnie na suchej drodze.

Informacje dodatkowe

  

Opinie szczegółowe o oponach Tourador Winter Pro TSS1

Łączna ocena użytkownika

1.00

użytkownik:

Marcin Fadrowski

rozmiar opony

235/60R18

pojazd

Audi Q 5 2023r. SUV FY - 2.0 TDI Quattro (120 kW)

przejechany dystans

1km

styl jazdy

spokojny

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

1.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

1.00

zachowanie na śniegu i lodzie

1.00

zachowanie na błocie pośniegowym

1.00

komfort

1.00

poziom hałasu

1.00

wygląd

1.00

opory toczenia

1.00

zużycie

1.00

Łączna ocena użytkownika

1.00

użytkownik:

Teresa Galdia

rozmiar opony

215/65R16

pojazd

Dacia Duster 2012r.

przejechany dystans

7000km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

1.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

1.00

zachowanie na śniegu i lodzie

1.00

zachowanie na błocie pośniegowym

1.00

komfort

1.00

poziom hałasu

1.00

wygląd

1.00

opory toczenia

1.00

zużycie

1.00

Łączna ocena użytkownika

5.00

użytkownik:

Wojtas

rozmiar opony

235/65R17

pojazd

BMW X 5 2004r. SUV E53 - 3.0 d (160 kW)

przejechany dystans

4200km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

6.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

6.00

zachowanie na śniegu i lodzie

6.00

zachowanie na błocie pośniegowym

6.00

komfort

6.00

poziom hałasu

4.00

wygląd

4.00

opory toczenia

1.00

zużycie

6.00

płatności elektroniczne
Kontakt

Infolinia

[email protected]

pn-pt: 8-17, sb: 9-14

801 002 213

52 561 11 01

Płatności
Płatności PayU
Raty BNP Paribas
Copyright © 2010-2023 Inmoto.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

801 002 213

52 561 11 01

tel. stacjonarne

tel. komórkowe

Infolinia