Opinie o oponach Vredestein Ultrac Satin

Vredestein Ultrac Satin

opony letnie

zachowanie na suchej nawierzchni

6.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

5.33

hamowanie

5.67

zachowanie na łukach

6.00

komfort

6.00

poziom hałasu

4.67

wygląd

5.67

opory toczenia

5.33

zużycie

5.00

Łączna ocena

5.52Ilość opinii: 3

skala ocen 1-6

Opis opony Vredestein Ultrac Satin

Informacje o marce

Vredestein to marka holenderska, w ofercie której możemy znaleźć opony do samochodów zabytkowych, aut osobowych, ciężarowych, z napędem na 4 koła, maszyn rolniczych oraz rowerów.

Firma powstała w 1908 roku a obecnie należy do koncernu Apollo Tyres. Dzięki wieloletniej współpracy z firmami tuningowymi takimi jak Carlsson, Arden i Lumma, Apollo Vredestein zastosował najnowsze rozwiązania techniczne i osiągnął najwyższy poziom bezpieczeństwa w swoich produktach.

Klasa opon

Opony Premium – gwarancja bezpieczeństwa

W modelach klasy „premium” stosuje się najnowocześniejsze rozwiązania, najlepsze materiały oraz najbardziej zaawansowaną technologię produkcyjną. W rezultacie, otrzymujemy najlepsze parametry opon takie jak lepsza przyczepność na mokrej nawierzchni lub mniejszy opór toczenia.

Wybierz opony dostosowane do swoich potrzeb i stylu jazdy!

Zadaj sobie pytania: Gdzie poruszasz się samochodem? Tylko w mieście, czy również w dalsze trasy? Jaki auto posiadasz? O dużej czy małej mocy silnika? Jaki styl jazdy preferujesz? Spokojny czy dynamiczny? Odpowiednio dobrane opony to gwarancja bezpieczeństwa.

Dla jakich samochodów opony premium?

Opony tej klasy przeznaczone są dla najbardziej wymajającego klienta. Klasa wyższa opon dedykowana jest dla pojazdów o dużej mocy silnika, aut sportowych, limuzyn i średniej klasy. Jeśli jeździsz dynamicznie i pokonujesz wiele kilometrów w różnych warunkach, to opony klasy premium są właśnie dla Ciebie.

Rodzaj bieżnika

Bieżnik asymetryczny – bezpieczeństwo i dobre osiągi

Pierwsze opony osobowe asymetryczne pojawiły się w latach 90 tych XX wieku. Stosowane były wtedy w samochodach o wysokich osiągach. Dzisiaj występują również w segmencie opon klasy średniej. Do niedawna opony asymetryczne występowały wyłącznie jako opony letnie. Intensywne prace nad rozwojem opon sprawił, że obecnie występują one również w ofercie zimowej. Rożnica w rodzaju bieżnika to nie tylko efekt wizualny. Różne kształty bloków oraz ich rozmieszczenie pozwalają na dopasowanie do konkretnego typu auta. Odpowiednio dobrane opony to zwiększenie poziomu bezpieczeństwa i poprawienie osiągów.

Jak rozpoznać opony asymetryczne?

Opona asymetryczna składa się z dwóch różnych części. Zewnętrzna strona bieżnika zazwyczaj zbudowana jest z większych klocków bieżnika. Odpowiada ona za osiągi na suchej nawierzchni i stabilność. Natomiast wewnętrzna jego część ze względu na układ i ilość rowków odpowiada za przyczepność podczas hamowania na mokrej nawierzchni- szybko i skutecznie odprowadza wodę. Opony asymetryczne często posiadają masywny, centralny klocek zapewniający stabilność w czasie jazdy na prostej drodze. Taki model opony nie może być dowolnie montowany a tylko zgodnie z wytycznymi producenta. Po obu stronach opony umieszczone są napisy: INSIDE – opona powinna być skierowana tym oznaczeniem do wewnątrz i OUTSIDE – opona powinna być skierowana tym oznaczeniem na zewnątrz.

Zalety bieżnika asymetrycznego

Ogromną zaletą opon asymetrycznych jest połączenie osiągów, których uzyskanie byłoby niemożliwe w przypadku opon kierunkowych lub symetrycznych. Odpowiednio opracowany układ rzeźby bieżnika asymetrycznego wpływa na kształt odcisku opony na powierzchni kontaktu z podłożem. To właśnie ten element jest bardzo istotny jeśli chodzi o ryzyko powstawania zjawiska aquaplaningu. Dzięki temu umożliwiają pewniejsze i szybsze pokonywanie zakrętów. Opony asymetryczne potrafią dorównywać osiągami oponom kierunkowym na mokrej nawierzchni, przewyższając je jednocześnie na suchej drodze.

Informacje dodatkowe

Vredestein Ultrac Satin – opona na lato

 

Vredestein to marka holenderska, w ofercie której możemy znaleźć opony do samochodów zabytkowych, aut osobowych, ciężarowych, z napędem na 4 koła, maszyn rolniczych oraz rowerów.

Firma powstała w 1908 roku a obecnie należy do koncernu Apollo Tyres. Dzięki wieloletniej współpracy z firmami tuningowymi takimi jak Carlsson, Arden i Lumma, Apollo Vredestein zastosował najnowsze rozwiązania techniczne i osiągnął najwyższy poziom bezpieczeństwa w swoich produktach.

Vredestein Ultrac Satin to opona letnia w klasie premium wyprodukowana z wykorzystaniem najnowszej technologii w rozmiarach od 16 do 20 cali. Producent zapewnia produkcję rozmiarów do 22 cali. Model przeznaczony jest do samochodów wyższej klasy oraz SUV o wysokiej masie i dużej mocy silnika.

 

Vredestein Ultrac Satin – znakomite parametry w rozsądnej cenie

 

Zakup tego modelu, to gwarancja doskonałej przyczepności na każdej powierzchni i niski opór toczenia, co daje mniejsze zużycie paliwa i ograniczenie emisji CO₂. W porównaniu do poprzedniego modelu Ultrac Cento nowy model Ultrac Satin zapewnia krótszą drogę hamowania oraz zwiększony komfort prowadzenia i lepszą przyczepność. Zastosowano tu wyjątkową, zwiększającą trakcję żywicę. Opona Vredestein Ultrac Satin to odpowiedź na potrzeby wymagającego europejskiego klienta.

Opinie szczegółowe o oponach Vredestein Ultrac Satin

Łączna ocena użytkownika

5.33

użytkownik:

Kuba

rozmiar opony

235/45R17

pojazd

Mercedes-Benz CLK

przejechany dystans

10000km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

6.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

5.00

hamowanie

5.00

zachowanie na łukach

6.00

komfort

6.00

poziom hałasu

5.00

wygląd

5.00

opory toczenia

5.00

zużycie

5.00

Łączna ocena użytkownika

5.67

użytkownik:

Tomaszek

rozmiar opony

225/40R18

pojazd

Skoda Octavia 2011r. Kombi 1Z - 2.0 TDI RS (125 kW)

przejechany dystans

15000km

styl jazdy

szybki i agresywny

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

6.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

5.00

hamowanie

6.00

zachowanie na łukach

6.00

komfort

6.00

poziom hałasu

5.00

wygląd

6.00

opory toczenia

6.00

zużycie

5.00

Łączna ocena użytkownika

5.56

użytkownik:

Marcin

rozmiar opony

215/45R16

pojazd

BMW 3 1990r. Sedan E36 - 325i (141 kW)

przejechany dystans

4000km

styl jazdy

szybki i agresywny

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

6.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

6.00

hamowanie

6.00

zachowanie na łukach

6.00

komfort

6.00

poziom hałasu

4.00

wygląd

6.00

opory toczenia

5.00

zużycie

5.00

płatności elektroniczne
Kontakt

Infolinia

[email protected]

pn-pt: 8-17, sb: 9-14

801 002 213

52 561 11 01

Płatności
Płatności PayU
Raty BNP Paribas
Copyright © 2010-2023 Inmoto.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

801 002 213

52 561 11 01

tel. stacjonarne

tel. komórkowe

Infolinia