Opinie o oponach Kumho KH11 ECSTA

Kumho KH11 ECSTA

opony letnie

zachowanie na suchej nawierzchni

5.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

5.00

hamowanie

5.33

zachowanie na łukach

5.33

komfort

4.67

poziom hałasu

5.00

wygląd

5.00

opory toczenia

5.33

zużycie

5.33

Łączna ocena

5.11Ilość opinii: 3

skala ocen 1-6

Opis opony Kumho KH11 ECSTA

Klasa opon

Opony klasy średniej to dobry stosunek ceny do jakości

Opony klasy średniej, zwane również „medium” są nowoczesne a producenci dbają o jakość i wysokie standardy oraz długą trwałość. Wykonane są z dobrych mieszanek gumowych. Gwarantują większe bezpieczeństwo jazdy w każdych warunkach. Opony klasy średniej cechują się dobrymi parametrami pod względem ekonomicznej jazdy i hałasu.

Wybierz opony dostosowane do swoich potrzeb i stylu jazdy!

Zadaj sobie pytania: Gdzie poruszasz się samochodem? Czy tylko w mieście, czy także w dalsze trasy? Jaki samochód posiadasz? O małej czy dużej mocy silnika? Jaki styl jazdy preferujesz - spokojny czy dynamiczny? Odpowiednio dobrane opony to gwarancja bezpieczeństwa.

Dla jakich samochodów opony klasy średniej?

Opony klasy średniej są odpowiednie dla kierowców, którzy oczekują zrównoważonych, średnich osiągów.  Sprawdzą się one w większości popularnych samochodach dostępnych na rynku. Są idealne zarówno do miasta, jak i na dalsze trasy.

Rodzaj bieżnika

Bieżnik asymetryczny – bezpieczeństwo i dobre osiągi

Pierwsze opony osobowe asymetryczne pojawiły się w latach 90 tych XX wieku. Stosowane były wtedy w samochodach o wysokich osiągach. Dzisiaj występują również w segmencie opon klasy średniej. Do niedawna opony asymetryczne występowały wyłącznie jako opony letnie. Intensywne prace nad rozwojem opon sprawił, że obecnie występują one również w ofercie zimowej. Rożnica w rodzaju bieżnika to nie tylko efekt wizualny. Różne kształty bloków oraz ich rozmieszczenie pozwalają na dopasowanie do konkretnego typu auta. Odpowiednio dobrane opony to zwiększenie poziomu bezpieczeństwa i poprawienie osiągów.

Jak rozpoznać opony asymetryczne?

Opona asymetryczna składa się z dwóch różnych części. Zewnętrzna strona bieżnika zazwyczaj zbudowana jest z większych klocków bieżnika. Odpowiada ona za osiągi na suchej nawierzchni i stabilność. Natomiast wewnętrzna jego część ze względu na układ i ilość rowków odpowiada za przyczepność podczas hamowania na mokrej nawierzchni- szybko i skutecznie odprowadza wodę. Opony asymetryczne często posiadają masywny, centralny klocek zapewniający stabilność w czasie jazdy na prostej drodze. Taki model opony nie może być dowolnie montowany a tylko zgodnie z wytycznymi producenta. Po obu stronach opony umieszczone są napisy: INSIDE – opona powinna być skierowana tym oznaczeniem do wewnątrz i OUTSIDE – opona powinna być skierowana tym oznaczeniem na zewnątrz.

Zalety bieżnika asymetrycznego

Ogromną zaletą opon asymetrycznych jest połączenie osiągów, których uzyskanie byłoby niemożliwe w przypadku opon kierunkowych lub symetrycznych. Odpowiednio opracowany układ rzeźby bieżnika asymetrycznego wpływa na kształt odcisku opony na powierzchni kontaktu z podłożem. To właśnie ten element jest bardzo istotny jeśli chodzi o ryzyko powstawania zjawiska aquaplaningu. Dzięki temu umożliwiają pewniejsze i szybsze pokonywanie zakrętów. Opony asymetryczne potrafią dorównywać osiągami oponom kierunkowym na mokrej nawierzchni, przewyższając je jednocześnie na suchej drodze.

Informacje dodatkowe

Kumho KH11 ECSTA to letnia opona przeznaczona do samochodów osobowych o sportowej charakterystyce. Do produkcji opony inżynierowie wykorzystali technologię ESCOT, która zoptymalizowała kształt opony oraz wewnętrzne napięcia, co skutkuje pewną jazdą , komfortowa i bezpieczna. Kształt bieżnika zwiększa przyczepność na mokrej nawierzchni, ograniczając jednocześnie zagrożenie aquaplaningiem, co wpływa odczuwalnie na bezpieczeństwo podróży w deszczu.

Opinie szczegółowe o oponach Kumho KH11 ECSTA

Łączna ocena użytkownika

6.00

użytkownik:

diraj

rozmiar opony

155/60R15

pojazd

Smart Fortwo 2014r. Coupe

przejechany dystans

15000km

styl jazdy

spokojny

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście

zachowanie na suchej nawierzchni

6.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

6.00

hamowanie

6.00

zachowanie na łukach

6.00

komfort

6.00

poziom hałasu

6.00

wygląd

6.00

opory toczenia

6.00

zużycie

6.00

Łączna ocena użytkownika

5.44

użytkownik:

Norkel

rozmiar opony

215/55R18

pojazd

Chrysler Sebring II 2008r. Sedan JS - 2.0 CRD (103 kW)

przejechany dystans

178000km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

5.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

5.00

hamowanie

5.00

zachowanie na łukach

5.00

komfort

5.00

poziom hałasu

6.00

wygląd

6.00

opory toczenia

6.00

zużycie

6.00

Łączna ocena użytkownika

3.89

użytkownik:

Julcia

rozmiar opony

215/55R18

przejechany dystans

15000km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

4.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

4.00

hamowanie

5.00

zachowanie na łukach

5.00

komfort

3.00

poziom hałasu

3.00

wygląd

3.00

opory toczenia

4.00

zużycie

4.00

płatności elektroniczne
Kontakt

Infolinia

[email protected]

pn-pt: 8-17, sb: 9-14

801 002 213

52 561 11 01

Płatności
Płatności PayU
Raty BNP Paribas
Copyright © 2010-2023 Inmoto.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

801 002 213

52 561 11 01

tel. stacjonarne

tel. komórkowe

Infolinia