Opinie o oponach Dunlop SP SPORT MAXX GT

Dunlop SP SPORT MAXX GT

opony letnie

zachowanie na suchej nawierzchni

5.33

zachowanie na mokrej nawierzchni

4.67

hamowanie

5.33

zachowanie na łukach

5.00

komfort

4.67

poziom hałasu

5.00

wygląd

5.67

opory toczenia

5.00

zużycie

3.67

Łączna ocena

4.93Ilość opinii: 3

skala ocen 1-6

Opis opony Dunlop SP SPORT MAXX GT

Klasa opon

Opony Premium – gwarancja bezpieczeństwa

W modelach klasy „premium” stosuje się najnowocześniejsze rozwiązania, najlepsze materiały oraz najbardziej zaawansowaną technologię produkcyjną. W rezultacie, otrzymujemy najlepsze parametry opon takie jak lepsza przyczepność na mokrej nawierzchni lub mniejszy opór toczenia.

Wybierz opony dostosowane do swoich potrzeb i stylu jazdy!

Zadaj sobie pytania: Gdzie poruszasz się samochodem? Tylko w mieście, czy również w dalsze trasy? Jaki auto posiadasz? O dużej czy małej mocy silnika? Jaki styl jazdy preferujesz? Spokojny czy dynamiczny? Odpowiednio dobrane opony to gwarancja bezpieczeństwa.

Dla jakich samochodów opony premium?

Opony tej klasy przeznaczone są dla najbardziej wymajającego klienta. Klasa wyższa opon dedykowana jest dla pojazdów o dużej mocy silnika, aut sportowych, limuzyn i średniej klasy. Jeśli jeździsz dynamicznie i pokonujesz wiele kilometrów w różnych warunkach, to opony klasy premium są właśnie dla Ciebie.

Rodzaj bieżnika

Bieżnik asymetryczny – bezpieczeństwo i dobre osiągi

Pierwsze opony osobowe asymetryczne pojawiły się w latach 90 tych XX wieku. Stosowane były wtedy w samochodach o wysokich osiągach. Dzisiaj występują również w segmencie opon klasy średniej. Do niedawna opony asymetryczne występowały wyłącznie jako opony letnie. Intensywne prace nad rozwojem opon sprawił, że obecnie występują one również w ofercie zimowej. Rożnica w rodzaju bieżnika to nie tylko efekt wizualny. Różne kształty bloków oraz ich rozmieszczenie pozwalają na dopasowanie do konkretnego typu auta. Odpowiednio dobrane opony to zwiększenie poziomu bezpieczeństwa i poprawienie osiągów.

Jak rozpoznać opony asymetryczne?

Opona asymetryczna składa się z dwóch różnych części. Zewnętrzna strona bieżnika zazwyczaj zbudowana jest z większych klocków bieżnika. Odpowiada ona za osiągi na suchej nawierzchni i stabilność. Natomiast wewnętrzna jego część ze względu na układ i ilość rowków odpowiada za przyczepność podczas hamowania na mokrej nawierzchni- szybko i skutecznie odprowadza wodę. Opony asymetryczne często posiadają masywny, centralny klocek zapewniający stabilność w czasie jazdy na prostej drodze. Taki model opony nie może być dowolnie montowany a tylko zgodnie z wytycznymi producenta. Po obu stronach opony umieszczone są napisy: INSIDE – opona powinna być skierowana tym oznaczeniem do wewnątrz i OUTSIDE – opona powinna być skierowana tym oznaczeniem na zewnątrz.

Zalety bieżnika asymetrycznego

Ogromną zaletą opon asymetrycznych jest połączenie osiągów, których uzyskanie byłoby niemożliwe w przypadku opon kierunkowych lub symetrycznych. Odpowiednio opracowany układ rzeźby bieżnika asymetrycznego wpływa na kształt odcisku opony na powierzchni kontaktu z podłożem. To właśnie ten element jest bardzo istotny jeśli chodzi o ryzyko powstawania zjawiska aquaplaningu. Dzięki temu umożliwiają pewniejsze i szybsze pokonywanie zakrętów. Opony asymetryczne potrafią dorównywać osiągami oponom kierunkowym na mokrej nawierzchni, przewyższając je jednocześnie na suchej drodze.

Informacje dodatkowe

Opona SP Sport Maxx GT jest zbudowana bezpośrednio na bazie innowacyjnych rozwiązań firmy Dunlop - Touch Technology, opona SP Sport Maxx GT zapewnia doskonała jazdę. Jej nowy, asymetryczny bieżnik zapewnia precyzyjne sterowanie i doskonałą stabilność, przy dużej prędkości oraz podczas jazdy w zakrętach. Opona zapewnia doskonałą kontrolę jazdy i czucie drogi. Bez względu czy jedziesz po torze czy zwykłej drodze, jazda zawsze da Ci pełną satysfakcję. Główne korzyści • Doskonała przyczepność, precyzyjne hamowanie. • Wzmocniona przyczepność i precyzja podczas skręcania. • Doskonała stabilność i precyzja na zakrętach, doskonała przyczepność na suchej nawierzchni. • Doskonała jazda na suchych I mokrych nawierzchniach, większa kontrola podczas skręcania. • Doskonałe parametry przy dużych szybkościach. Zapobiega brakowi relacji silnika. Proste użytkowanie.

Opinie szczegółowe o oponach Dunlop SP SPORT MAXX GT

Łączna ocena użytkownika

5.00

użytkownik:

ja

rozmiar opony

315/35R20

pojazd

BMW X 5 2011r. SUV E70 - 4.8 i V8 (261 kW)

przejechany dystans

2000km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

5.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

5.00

hamowanie

6.00

zachowanie na łukach

6.00

komfort

4.00

poziom hałasu

5.00

wygląd

6.00

opory toczenia

4.00

zużycie

4.00

Łączna ocena użytkownika

5.22

użytkownik:

Pawel

rozmiar opony

265/45R18

pojazd

BMW 5 2005r. Touring E61 - 3.0 535 d (200 kW)

przejechany dystans

30000km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

6.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

4.00

hamowanie

5.00

zachowanie na łukach

5.00

komfort

5.00

poziom hałasu

5.00

wygląd

6.00

opory toczenia

6.00

zużycie

5.00

Łączna ocena użytkownika

4.56

użytkownik:

Majkel

rozmiar opony

255/35R19

pojazd

Audi TTS

przejechany dystans

6000km

styl jazdy

szybki i agresywny

sposób nabycia

wraz z pojazdem

zachowanie na suchej nawierzchni

5.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

5.00

hamowanie

5.00

zachowanie na łukach

4.00

komfort

5.00

poziom hałasu

5.00

wygląd

5.00

opory toczenia

5.00

zużycie

2.00

płatności elektroniczne
Kontakt

Infolinia

[email protected]

pn-pt: 8-17, sb: 9-14

801 002 213

52 561 11 01

Płatności
Płatności PayU
Raty BNP Paribas
Copyright © 2010-2023 Inmoto.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

801 002 213

52 561 11 01

tel. stacjonarne

tel. komórkowe

Infolinia