Opinie o oponach Pirelli PZero Asimmetrico

Pirelli PZero Asimmetrico

opony letnie

zachowanie na suchej nawierzchni

5.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

5.00

hamowanie

5.00

zachowanie na łukach

3.00

komfort

5.00

poziom hałasu

4.00

wygląd

6.00

opory toczenia

6.00

zużycie

5.00

Łączna ocena

4.89Ilość opinii: 1

skala ocen 1-6

Opis opony Pirelli PZero Asimmetrico

Klasa opon

Opony Premium – gwarancja bezpieczeństwa

W modelach klasy „premium” stosuje się najnowocześniejsze rozwiązania, najlepsze materiały oraz najbardziej zaawansowaną technologię produkcyjną. W rezultacie, otrzymujemy najlepsze parametry opon takie jak lepsza przyczepność na mokrej nawierzchni lub mniejszy opór toczenia.

Wybierz opony dostosowane do swoich potrzeb i stylu jazdy!

Zadaj sobie pytania: Gdzie poruszasz się samochodem? Tylko w mieście, czy również w dalsze trasy? Jaki auto posiadasz? O dużej czy małej mocy silnika? Jaki styl jazdy preferujesz? Spokojny czy dynamiczny? Odpowiednio dobrane opony to gwarancja bezpieczeństwa.

Dla jakich samochodów opony premium?

Opony tej klasy przeznaczone są dla najbardziej wymajającego klienta. Klasa wyższa opon dedykowana jest dla pojazdów o dużej mocy silnika, aut sportowych, limuzyn i średniej klasy. Jeśli jeździsz dynamicznie i pokonujesz wiele kilometrów w różnych warunkach, to opony klasy premium są właśnie dla Ciebie.

Rodzaj bieżnika

Bieżnik asymetryczny – bezpieczeństwo i dobre osiągi

Pierwsze opony osobowe asymetryczne pojawiły się w latach 90 tych XX wieku. Stosowane były wtedy w samochodach o wysokich osiągach. Dzisiaj występują również w segmencie opon klasy średniej. Do niedawna opony asymetryczne występowały wyłącznie jako opony letnie. Intensywne prace nad rozwojem opon sprawił, że obecnie występują one również w ofercie zimowej. Rożnica w rodzaju bieżnika to nie tylko efekt wizualny. Różne kształty bloków oraz ich rozmieszczenie pozwalają na dopasowanie do konkretnego typu auta. Odpowiednio dobrane opony to zwiększenie poziomu bezpieczeństwa i poprawienie osiągów.

Jak rozpoznać opony asymetryczne?

Opona asymetryczna składa się z dwóch różnych części. Zewnętrzna strona bieżnika zazwyczaj zbudowana jest z większych klocków bieżnika. Odpowiada ona za osiągi na suchej nawierzchni i stabilność. Natomiast wewnętrzna jego część ze względu na układ i ilość rowków odpowiada za przyczepność podczas hamowania na mokrej nawierzchni- szybko i skutecznie odprowadza wodę. Opony asymetryczne często posiadają masywny, centralny klocek zapewniający stabilność w czasie jazdy na prostej drodze. Taki model opony nie może być dowolnie montowany a tylko zgodnie z wytycznymi producenta. Po obu stronach opony umieszczone są napisy: INSIDE – opona powinna być skierowana tym oznaczeniem do wewnątrz i OUTSIDE – opona powinna być skierowana tym oznaczeniem na zewnątrz.

Zalety bieżnika asymetrycznego

Ogromną zaletą opon asymetrycznych jest połączenie osiągów, których uzyskanie byłoby niemożliwe w przypadku opon kierunkowych lub symetrycznych. Odpowiednio opracowany układ rzeźby bieżnika asymetrycznego wpływa na kształt odcisku opony na powierzchni kontaktu z podłożem. To właśnie ten element jest bardzo istotny jeśli chodzi o ryzyko powstawania zjawiska aquaplaningu. Dzięki temu umożliwiają pewniejsze i szybsze pokonywanie zakrętów. Opony asymetryczne potrafią dorównywać osiągami oponom kierunkowym na mokrej nawierzchni, przewyższając je jednocześnie na suchej drodze.

Informacje dodatkowe

• Opony o najwyższych osiągach, do samochodów o wysokiej mocy silnika, klasy wyższej, sportowej i luksusowej • Znakomita przyczepność i zmniejszone opory toczenia • Pewna reakcja przy szybkiej jeździe w każdych warunkach • Stabilna, komfortowa i bezkompromisowa Opony radialne o utraniskim profilu, do samochodów o prędkości maksymalnej powyżej 240km/h (indeks Z), o średnicy tarcz kół od 15" do 20". PZERO SYSTEM™ ustanawia standard w segmencie opon o bardzo wysokich osiągach. W zależności od charakterystyki samochodu PZERO SYSTEM™ może być kombinacją Pzero Direzionale™ na przód i Pzero Asimmetrico™ (tył) lub Pzero Asimmetrico na wszystkich kołach. PZERO SYSTEM™ Moc - 500 KM, maksymalna prędkość 320 km/h, przyśpieszenie od 0 do 100 km/h w 4 sekundy. Odpowiedzią Pirelli jest MOC POD KONTROLĄ. Direzionale (Kierunkowa) i Asimmetrico (asymetryczna): dwie różne opony, powstałe w wyniku unikalnego projektu technologicznego. Znakomita przyczepność do nawierzchni drogi, nawet przy maksymalnej prędkości oraz pewna reakcja przy szybkiej jeździe w każdych warunkach. Maksymalna odporność na duże siły bezwładnościowe na zakręcie. Zaprojektowane do używania razem lub osobno, w zależności od modelu samochodu, warunków eksploatacji i stylu jazdy. P Zero System™: opcje konfiguracji 1. Opona KIERUNKOWA z przodu, ASYMETRYCZNA z tyłu System zalecany przy dużych prędkościach, w różnych warunkach pogodowych, przy nawierzchni suchej i mokrej. Szczególnie przydatny w pojazdach z silnikiem usytuowanym z tyłu bądź w części centralnej. 2. Opona ASYMETRYCZNA z przodu i z tyłu Układ zalecany do jazdy z dużą prędkością, wskazany szczególnie jako wyposażenie pojazdów posiadających napęd na przednią oś lub na obie osie.

Opinie szczegółowe o oponach Pirelli PZero Asimmetrico

Łączna ocena użytkownika

4.89

użytkownik:

Daniel Wawawa

rozmiar opony

255/45R17

pojazd

Mercedes SL 320

przejechany dystans

3000km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

zachowanie na suchej nawierzchni

5.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

5.00

hamowanie

5.00

zachowanie na łukach

3.00

komfort

5.00

poziom hałasu

4.00

wygląd

6.00

opory toczenia

6.00

zużycie

5.00

płatności elektroniczne
Kontakt

Infolinia

[email protected]

pn-pt: 8-17, sb: 9-14

801 002 213

52 561 11 01

Płatności
Płatności PayU
Raty BNP Paribas
Copyright © 2010-2023 Inmoto.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

801 002 213

52 561 11 01

tel. stacjonarne

tel. komórkowe

Infolinia