Pirelli PZero Rosso Asimmetrico

Wyszukaj opony
wg rozmiaru

Szerokość

Profil

Średnica

opony letnie

Rodzaj bieżnika: ASYMETRYCZNY

Bieżnik asymetryczny – bezpieczeństwo i dobre osiągi

Pierwsze opony osobowe asymetryczne pojawiły się w latach 90 tych XX wieku. Stosowane były wtedy w samochodach o wysokich osiągach. Dzisiaj występują również w segmencie opon klasy średniej. Do niedawna opony asymetryczne występowały wyłącznie jako opony letnie. Intensywne prace nad rozwojem opon sprawił, że obecnie występują one również w ofercie zimowej. Rożnica w rodzaju bieżnika to nie tylko efekt wizualny. Różne kształty bloków oraz ich rozmieszczenie pozwalają na dopasowanie do konkretnego typu auta. Odpowiednio dobrane opony to zwiększenie poziomu bezpieczeństwa i poprawienie osiągów.

Jak rozpoznać opony asymetryczne?

Opona asymetryczna składa się z dwóch różnych części. Zewnętrzna strona bieżnika zazwyczaj zbudowana jest z większych klocków bieżnika. Odpowiada ona za osiągi na suchej nawierzchni i stabilność. Natomiast wewnętrzna jego część ze względu na układ i ilość rowków odpowiada za przyczepność podczas hamowania na mokrej nawierzchni- szybko i skutecznie odprowadza wodę. Opony asymetryczne często posiadają masywny, centralny klocek zapewniający stabilność w czasie jazdy na prostej drodze. Taki model opony nie może być dowolnie montowany a tylko zgodnie z wytycznymi producenta. Po obu stronach opony umieszczone są napisy: INSIDE – opona powinna być skierowana tym oznaczeniem do wewnątrz i OUTSIDE – opona powinna być skierowana tym oznaczeniem na zewnątrz.

Zalety bieżnika asymetrycznego

Ogromną zaletą opon asymetrycznych jest połączenie osiągów, których uzyskanie byłoby niemożliwe w przypadku opon kierunkowych lub symetrycznych. Odpowiednio opracowany układ rzeźby bieżnika asymetrycznego wpływa na kształt odcisku opony na powierzchni kontaktu z podłożem. To właśnie ten element jest bardzo istotny jeśli chodzi o ryzyko powstawania zjawiska aquaplaningu. Dzięki temu umożliwiają pewniejsze i szybsze pokonywanie zakrętów. Opony asymetryczne potrafią dorównywać osiągami oponom kierunkowym na mokrej nawierzchni, przewyższając je jednocześnie na suchej drodze.

Klasa opony: PREMIUM

Opony Premium – gwarancja bezpieczeństwa

W modelach klasy „premium” stosuje się najnowocześniejsze rozwiązania, najlepsze materiały oraz najbardziej zaawansowaną technologię produkcyjną. W rezultacie, otrzymujemy najlepsze parametry opon takie jak lepsza przyczepność na mokrej nawierzchni lub mniejszy opór toczenia.

Wybierz opony dostosowane do swoich potrzeb i stylu jazdy!

Zadaj sobie pytania: Gdzie poruszasz się samochodem? Tylko w mieście, czy również w dalsze trasy? Jaki auto posiadasz? O dużej czy małej mocy silnika? Jaki styl jazdy preferujesz? Spokojny czy dynamiczny? Odpowiednio dobrane opony to gwarancja bezpieczeństwa.

Dla jakich samochodów opony premium?

Opony tej klasy przeznaczone są dla najbardziej wymajającego klienta. Klasa wyższa opon dedykowana jest dla pojazdów o dużej mocy silnika, aut sportowych, limuzyn i średniej klasy. Jeśli jeździsz dynamicznie i pokonujesz wiele kilometrów w różnych warunkach, to opony klasy premium są właśnie dla Ciebie.

Popularne rozmiary opon Pirelli PZero Rosso Asimmetrico

Pirelli PZero Rosso Asimmetrico

Pirelli

• Wyjatkowo odporna na przeciążenia boczne • Nieporównywalny komfort w swojej klasie • Wysoka odporność na aquaplanning • Precyzyjna sterowność na suchej i mokrej nawierzchni • Wytrzymała konstrukcja Nowa opona PZero Rosso™ jest najszybszą, najbardziej cichą i komfortową oponą- wyjątkowa w całej dotychczasowej historii włoskiego sportu motorowego. PZero Rosso™ produkowana w dwóch wersjach - Kierunkowej i Asymetrycznej, jest kolejnym produktem należącym do znanej już rodziny Pzero™ - kolekcji opon o najwyższych osiągach oraz unikalnej i oryginalnej rzeźbie bieżnika. PZero Rosso™ uzyskały już homologacje producentów najbardziej prestiżowych samochodów swiata: Audi, Ferrari, Lamborghini, Mercedes i Porsche. żejsza, bardziej wytrzymala struktura budowy PZero Rosso™ poprawia parametry przyśpieszenia i skuteczność hamowania pojazdu. Zredukowanie ciężaru opon uzyskano dzięki lżejszym aż o 20% i znacznie bardziej wytrzymałym od tradycyjnych, stalowym pasom wzmacniającym, produkowanym wyłącznie przez Pirelli. Zastosowanie do produkcji bieznika rewolucyjnej mieszanki wzbogacanej krzemionką, dało w rezultacie opony o doskonałej przyczepności i niskich oporach toczenia. Uzyskanie wyjątkowo wysokiej jakości opon wymagało zastosowania odpowiednio nowatorskiego procesu technologicznego - Systemu Flexi. Zaletą w pełni zautomatyzowanego systemu Flexi jest stala kontrola napięć w pasach materialu budujacego karkas. Konsekwencją zastosowania tej technologii jest możliwość otrzymania opon o maksymalnie wyrównanej, jednolitej budowie. W praktyce, efektem jest uzyskanie idealnej powierzchni styku opony z podłożem, co daje doskonałą sterowność przy dużych prędkościach oraz świetne parametry przyczepności na zakrętach.

Szczegółowe opinie o oponach Pirelli PZero Rosso Asimmetrico

użytkownik:

Maciej

5.11/6

rozmiar opony

295/50R16

pojazd

Alfa Romeo GT

przejechany dystans

45000km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

zachowanie na suchej nawierzchni

6.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

5.00

hamowanie

6.00

zachowanie na łukach

4.00

komfort

5.00

poziom hałasu

5.00

wygląd

5.00

opory toczenia

5.00

zużycie

5.00

płatności elektroniczne
Kontakt

Infolinia

[email protected]

pn-pt: 8-17, sb: 9-14

801 002 213

52 561 11 01

Płatności
Płatności PayU
Raty BNP Paribas
Copyright © 2010-2023 Inmoto.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

801 002 213

52 561 11 01

tel. stacjonarne

tel. komórkowe

Infolinia