Michelin PILOT ALPIN PA3

Wyszukaj opony
wg rozmiaru

Szerokość

Profil

Średnica

opony zimowe

Rodzaj bieżnika: ASYMETRYCZNY

Bieżnik asymetryczny – bezpieczeństwo i dobre osiągi

Pierwsze opony osobowe asymetryczne pojawiły się w latach 90 tych XX wieku. Stosowane były wtedy w samochodach o wysokich osiągach. Dzisiaj występują również w segmencie opon klasy średniej. Do niedawna opony asymetryczne występowały wyłącznie jako opony letnie. Intensywne prace nad rozwojem opon sprawił, że obecnie występują one również w ofercie zimowej. Rożnica w rodzaju bieżnika to nie tylko efekt wizualny. Różne kształty bloków oraz ich rozmieszczenie pozwalają na dopasowanie do konkretnego typu auta. Odpowiednio dobrane opony to zwiększenie poziomu bezpieczeństwa i poprawienie osiągów.

Jak rozpoznać opony asymetryczne?

Opona asymetryczna składa się z dwóch różnych części. Zewnętrzna strona bieżnika zazwyczaj zbudowana jest z większych klocków bieżnika. Odpowiada ona za osiągi na suchej nawierzchni i stabilność. Natomiast wewnętrzna jego część ze względu na układ i ilość rowków odpowiada za przyczepność podczas hamowania na mokrej nawierzchni- szybko i skutecznie odprowadza wodę. Opony asymetryczne często posiadają masywny, centralny klocek zapewniający stabilność w czasie jazdy na prostej drodze. Taki model opony nie może być dowolnie montowany a tylko zgodnie z wytycznymi producenta. Po obu stronach opony umieszczone są napisy: INSIDE – opona powinna być skierowana tym oznaczeniem do wewnątrz i OUTSIDE – opona powinna być skierowana tym oznaczeniem na zewnątrz.

Zalety bieżnika asymetrycznego

Ogromną zaletą opon asymetrycznych jest połączenie osiągów, których uzyskanie byłoby niemożliwe w przypadku opon kierunkowych lub symetrycznych. Odpowiednio opracowany układ rzeźby bieżnika asymetrycznego wpływa na kształt odcisku opony na powierzchni kontaktu z podłożem. To właśnie ten element jest bardzo istotny jeśli chodzi o ryzyko powstawania zjawiska aquaplaningu. Dzięki temu umożliwiają pewniejsze i szybsze pokonywanie zakrętów. Opony asymetryczne potrafią dorównywać osiągami oponom kierunkowym na mokrej nawierzchni, przewyższając je jednocześnie na suchej drodze.

Klasa opony: PREMIUM

Opony Premium – gwarancja bezpieczeństwa

W modelach klasy „premium” stosuje się najnowocześniejsze rozwiązania, najlepsze materiały oraz najbardziej zaawansowaną technologię produkcyjną. W rezultacie, otrzymujemy najlepsze parametry opon takie jak lepsza przyczepność na mokrej nawierzchni lub mniejszy opór toczenia.

Wybierz opony dostosowane do swoich potrzeb i stylu jazdy!

Zadaj sobie pytania: Gdzie poruszasz się samochodem? Tylko w mieście, czy również w dalsze trasy? Jaki auto posiadasz? O dużej czy małej mocy silnika? Jaki styl jazdy preferujesz? Spokojny czy dynamiczny? Odpowiednio dobrane opony to gwarancja bezpieczeństwa.

Dla jakich samochodów opony premium?

Opony tej klasy przeznaczone są dla najbardziej wymajającego klienta. Klasa wyższa opon dedykowana jest dla pojazdów o dużej mocy silnika, aut sportowych, limuzyn i średniej klasy. Jeśli jeździsz dynamicznie i pokonujesz wiele kilometrów w różnych warunkach, to opony klasy premium są właśnie dla Ciebie.

Popularne rozmiary opon Michelin PILOT ALPIN PA3

Michelin PILOT ALPIN PA3

Michelin

Nowość na sezon zimowy 2007 Nowa opona Michelin Pilot Alpin PA3 przeznaczona jest do pojazdów sportowych oraz o bardzo wysokich osiągach. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań opona cechuje się doskonałą przyczepnością, krótką drogą hamowania oraz bardzo długą trwałością. Wraz ze rozwojem motoryzacji nieustannie zwiększają się wymagania, jakie stawiane są przez użytkowników samochodów. Komfort, szybkość oraz bezpieczeństwo to podstawowe kryteria wyborów nowoczesnych pojazdów. Jednakże dwa ostatnie elementy są szczególnie ciężkie do połączenia podczas okresu zimowego, kiedy to warunki na drodze potrafią się nagle zmienić z dobrych na bardzo trudne. Wtedy to szczególnie ważne stają się opony, które w znaczący sposób wspomagają zaawansowane systemy bezpieczeństwa w samochodzie. Sprostanie zimowym wymogom to wielkie wyzwanie dla producentów ogumienia. Firma Michelin podczas konstruowania opon wykorzystuje bogate doświadczenie zdobyte w sportach motorowych. Efektem tego są opony o wyjątkowych parametrach technicznych takie jak Michelin Pilot Alpin PA3. Ogumienie to zostało specjalnie skonstruowana do pojazdów o najwyższych mocach i osiągach. Michelin Pilot Alpin PA3 posiada asymetryczną rzeźbę bieżnika, znacznie poprawiającą jej zachowanie w zmiennych zimowych warunkach. Wewnętrzna strona czoła bieżnika została opracowana z myślą o osiągach na drogach pokrytych śniegiem, dlatego też posiada ona większą ilość lameli oraz dodatkowe rowki i nacięcia. Skutkuje to polepszeniem precyzji prowadzenia pojazdu oraz wzrostem przyśpieszenia w typowo zimowych warunkach. Z kolei zewnętrzna część bieżnika pełni ważne funkcje na suchych drogach, poprawiając zachowanie i precyzję prowadzenia samochodu.
płatności elektroniczne
Kontakt

Infolinia

[email protected]

pn-pt: 8-17, sb: 9-14

801 002 213

52 561 11 01

Płatności
Płatności PayU
Raty BNP Paribas
Copyright © 2010-2023 Inmoto.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

801 002 213

52 561 11 01

tel. stacjonarne

tel. komórkowe

Infolinia